Reparation og vedligeholdelsE
Ligegyldigt hvor
meget gummi eller andre næppe skrøbelige materialer producenterne bruger til at
sikre hardware, værktøj fik beskadiget. Vi oplevede, at teknikere og mekanikere
normalt arbejder i barskere forhold, hvor værktøjet bliver slidt i et hurtigere
tempo end i andre servicesektorer.
Brugerne af disse værktøjer oplever
produktet forskelligt og har derfor mange forskellige spørgsmål: brudt skærme,
beskadiget OBD2 stik, elektronik (for gamle enheder) eller blokerede
diagnostiske testere på grund af forkert opdatering. Derfor er vi klar til at
hjælpe dig, selvom enheden ikke er købt hos os eller garantien er udløbet. Du
sænker derfor dine omkostninger til nye produkter ved at reparere det i stedet
for at erstatte det.
Hvis du har et
diagnostisk værktøj der ikke fungerer er du velkommen til at kontakte os, og give os følgende oplysninger:
1.
Produktnavn
2.
Produkt
identifikationskode (garanti kode, hvis værktøjet er købt hos os)
3.
Forklar
problemet (hvilket komponent der ikke fungerer, hvordan den blev beskadiget, om
du har forsøgt at ordne det selv?)
4.
Fastgør
nogle billeder af enheden
(OBS! fjern ikke
forseglingen, hvis du stadig har en garanti på enheden)